friday 1 april

idag är det första april & då ska man ju lura nån :D
har ni lurat någon?
min klass lurade vår lärare, vi drog in rektorn & hela släpet !
sen så efter skolan åkte jag & mamma till hageby & jag köpte chai latte & mamma handlade lite mat, massor av glass till mig, hihi.
nu sitter jag & dör lite av sam tsui som jag nu förövrigt blivit kär i ! han är bokstavligt talat min !
nej nu ska jag knarka lite sammiiiieee & dö lite till, hörs senare!
/ love c


ögonen sprutar till denna underbara låt! kan inte sluta lyssna på den!
Sam Tsui – If I Die Young (originally performed by The Band Perry)

pic from yesterday!

för övrigt, kan väl säga att det är 15 dar kvar till daniel adams-ray + att min bror kommer hem då! yipsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0