haj!

ligger just nu & kollar på desperate housewives i mamma & pappas stora säng. skulle kollat på matchen mellan ♥realmadrid♥ & tottenham men vi hade tydligen inte den kanalen .  (?)
idag hade vi en vanlig lång dag som bestod av massor av tråkiga lektioner. sen åkte jag till fritidsgårn & va där typ & sen åkte hem & käka & massa & framförallt har jag pluggat som en tok.
fattar inte hur min lärare tänker, vi får mer läxor än båda min syskon & dom går i gymnasiet (?) skönt att jag ska byta klass till 7;an så kanske jag får mindre läxor *happyface* :D
nu blev det reklam & det tyckte jag var tråkigt . men ska plugga lite nu i pausen & sen så tar jag kvällen som den kommer, fast nae, för ska se det här & sen sova.
men har inte mycket att skriva . later ! 

/ love c


söt tjej som gillar att pussa sina fingrar typ! fast nae !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0