FINNS DET EN SÅ FINNS DET FLERA

Jag vet att jag inte har bloggat typ nånting, men igår kväll fick jag världens huvudvärk & gick & la mig aptidigt så jag orkade inte blogga. & sen idag så typ vakna jag vid 11 sen så käka jag sen så åkte jag mamma, min bror & hans kompis & bada i Söderköping. Sen så efter det åkte vi & åt glass & gick längs kanalen! & sen kom jag hem & sen så kom min andra bror så jag har umgåtts med honom & vi har kört spel oså. & dom här dagarna ska jag bara njuta av mitt sommarlov som är slut om mindre än en vecka!
Så bara så nivet. Det kommer inte bli nån vidare bra bloggning! Bloggar när jag har lust & det får ni nöja er med dom här dagarna, för orkar inte tänka på bloggen när jag vill umgås med min bror t.ex som åker tillbaka till gotland på fredag (så jag kommer typ inte få träffa han förns jul) & sen att sommarlovet snart är över som jag skrev.
Men aja, jag tror ni fattar! Vi hörs när vi hörs. Kanske blir imorn, i övermorgon eller kanske om en vecka? Nån gång blir det iallfall! 

- sakna mig inte för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0