let it be

Började vid halv 9 i skolan & då fick vi datorerna första lektionen & installera lite oså & sen efter det så hade vi en lektion när vi bara satt vid datorn & fick göra vad vi ville! Sen lunch & efter det så åkte vi till biblioteket & jag låna 2 böcker, en om Jessica Andersson & en till. Sen sluta jag vid tio i två & då gick jag & Bella till halvars och åt glass, & sen efter kom Cornelia dit & då åkte Bella hem & jag & Cornelia gick till StyleByTyra.

Sen när vi kom till StyleByTyra så typ gick vi in & sen börja vi asgarva typ & då öppnas en dörr & så kommer Tyra ut & jag & Cornelia bara stod & glodde haha, & då sa hon typ hej. Fettkul! 

Jag fick iallafall med mig en volume booster därifrån som gör att läpparna blir större & sen en bodysplash, var bara tungen att köpa för det va typ lime&coconut & jag dog & sen köpte jag en tröja till min bror som fyllde förra veckan! 

Men nu ska jag sova oså för imorgon är det skola & sen vid halv7 ska jag, celina, jacob & tuva på bio & se Jag saknar dig. Verkar grymt bra! 
Men vi hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0