SVAR PÅ FRÅGOR

-gick inte att lägga upp videon på youtube tyvärr. så får bli i ett inlägg ist!

1. oskuld/skuld?
svar: oskuld

2. hur långt har du gått med en kille? alltså gjort..
svar: det är privat! 

3. dina närmsta vänner?
svar: celina, tilda, tuva, julia osv, har flera nära vänner! 

4. hur många killar har du haft?
svar: 4 trorja, eller 5.

5. vilka bloggar läser du?
inspirationbrides
rebfre
tinkerbella
tyras
kenzas
angelicablick
ssimonejidling
vaneza
fannystaaf
+ mina vänners!

6. är du och andreas tsm?
svar: ha-ha, nej ! 

7. hur länge har du bloggat?
svar: kanske lite mer än ett år.

8.  vart får du designen ifrån?
svar: jag gör den själv!

9.  vilken snabbmat tycker du om mest?
svar: mcdonalds

10. vem kan du prata med om allt? ( kompisar )
svar: celina tuva & tilda

11. vem kan du prata med om allt? ( släkt )
svar: min brors flickvän! 

12. hur länge har du fotograferat?
svar: ett år ungefär!

13. vad köpte du din kamera för?
svar: 4500:- på rean.

14. är du nöjd med ditt köp?
svar: mer än nöjd! vet inte vad jag gjorde när jag inte hade kameran, fattar inte hur jag klarade mig & nu är den typ mitt liv. kan inte se mitt liv utan kamera faktiskt! 

hoppas ni är nöjda över svaren även fast det inte var så många frågor! bättre lycka nästa gång eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0