IM GONNA KISS YOU TONIGHT WHEN THE STARS IS OVER US!


1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
tilda, celina, tuva & bella.

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? kom till skolan.

3. Vad gjorde du för 30 min sen? tv

4. Vad hände dig 1993? fanns inte

6. Tre ord varför du sist spydde? minns inte.

7. Vilken färg är din hårborste? svart & silver

8. Vad köpte du sist? mina dr marten om internetshopping räknas?

9. Vad fick du senast i present? när jag fyllde år, typ sportscamp, cykel, plattång & pengar.

10. Vilken färg är din dörr? Ytterdörr? brun

11. Var förvarar du dina pengar? min plånbok, men just nu har jag inga pengar.

12. Hur var vädret igår? ganska skönt

13. Vart kramades du sist? påvägen hem från bussen.

14. Vad ser du fram emot? tisdag

15. Vad är 15? en siffra?

16. Vilken skostorlek har du? 35-36

17. Vill du klippa dig? beror på

18. Är du över 25? nej

19. Pratar du mycket? nja, det får nog mina kompisar svara på.

20. Kollar du på O.C.? nepp

21. Har ditt namn ett "x" i det? nej

22. Känner du någon som heter Steve? haha, nej?

23. Har du dumpat någon ? aa

25. Är du en typiskt svartsjuk person? måste tyvärr svara ja på den frågan.

26. Vad har du för mobil? iphone

27. Vem ringde dig sist? mamma, trorja

28. Biter du på naglarna? nja, när jag känner fört

29. Har du lockigt hår? mitt naturliga

30. Vilken konsert ska du på härnäst? no idea!

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? ingen faktiskt.

32. Hur många gånger har du svurit idag? räknar inte?

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? vet inte faktiskt!

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? haha, nae

35. Ska du jobba imorgon? nej

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? typ, jag vet inte

37. Vad borde du göra nu? skriva på några papper & sen bara chilla.

38. Har du något smeknamn? cicci eller sudden

39. Sover du mycket? haha, ja!

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? vet inte

41. Vad ska du göra på lördag? kräftskiva

42. När var du ute sist? typ vid 3 när jag gick från bussen

43. Har du gråtit idag? nej

44. Är du en glad person? nja, vet inte

45. Har du roligt nu? haha, nej

46. Vad äter du helst? Thaimat!

47. Vem var du med sist? typ min familj nu, förut dom i skolan

48. Vad heter din mamma? marita

49. Vad är hela ditt namn? cecilia maria elisabeth danielsson

50. Tycker du om någon just nu? nae

 


 

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? abonnemang
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? klassen
3. Hur lång är du? 1.51 typ
4. Vilken är den senaste filmen du sett? minns inte
5. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
6. Är dina föräldrar gifta eller skilda? dom är förlovade men inte gifta
7. När såg du senast din mamma? nyss typ
8. Favorit ämne? slöjd & hemkunskap
9. Senaste ämnet du hade i skolan? temapass
10. Vilken är din favoritplats? norrköping/stockholm/göteborg
11. Vilken plats föredrar du minst? stan utan pengar
12. Vart tror du att du befinner dig om tio år? stockholm eller new york.
13. Vad sover du i? trosor&tshirt
14. Hur många kuddar har du i sängen? 5
15. Gillar du att sova? bästa jagvet
16. Var har du bott/bor? där jag bor
17. Har du snott en bricka från en snabbmatsrestaurang? höh? 
18. Tycker du om kinamat? grymt
19. Tycker du om kaffe? nepp
20. Vad dricker du helst till frukost? tropisk juice eller oboy
21. Kan du spela poker? ja,
22. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nepp
23. Vill du ha barn? yes!
24. Kan du några andra språk än svenska? ja, men inte rent
25. Vad vill du göra med resten av ditt liv? jobba med modeevent & som stylist. gå på modeshower & driva en framgångsrik blogg, bo i newyork när jag är 23-26 sen bo i stockholm hela mitt liv & skaffa barn. tjäna massor med pengar dessutom! låter bra va? orealistiskt men sant! 
26. Föredrar du havet eller en bassäng? pool
27. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
28. Vem är den roligaste människan du känner? de med samma humor som mig
29. Vad har du för ringsignal? iphones klassiska ringsignal
30. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nae
31. Kan du byta olja på bilen? haha, nej
32. Vilken var den senaste boken du läste? elsas värld
33. Dansar du i bilen? alltid
34. Hur många hål har du i öronen? två vanliga, en töj
35. Har du någon piercing? nej
36. Har du någon tatuering? nepp
37. Har du provat droger? nej
38. Röka eller snusa? inget
39. Har du pojkvän/flickvän? nej
40. Har du någon bästa vän? ja
41. Vad är ditt mobil nummer? det börjar på 07
42. Har du några syskon? aa
43. Är du kär just nu? nej
44. Vad ska du göra efter det här? ingen aning
45. Har du någonsin börjat skratta så att du har börjat gråta? haha, ja! 
46. Har du någonsin skrattat så att det kommit något drickbart ur näsan? yes! haha
47. Gillar du disney filmer? nae
48. Skickat fel sms med flit? aa! 
49. Har du någonsin varit utomlands? aa
50. Skulle du kunna tänka dig att flytta utomlands? ja! newyork! 

-kul liv!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0