15 sanningar om mig själv

  • jag är sockerberoende
  • jag är kär
  • jag älskar hannah montana
  • jag hatar skolan
  • jag har fått alla rätt på 1 prov i hela 6:an
  • jag tycker tuva är världen sötaste .
  • jag gillar att dansa
  • jag älskar min levande hund & min döda hund
  • jag saknar jackeeeeee !
  • jag vill flytta
  • jag vill ha en iphone 8 , fast den kommer säkert aldrig komma ut !
  • jag tycker att melodifestivalen är för svensson familjer , det är därför jag kollar på det  , fast ne .
  • jag saknar juliaandersson mest , & jag ska träffa henne på onsdag!
  • jag längtar till jag ska till romme !
  • jag känner en blond tjej !
seriös tjej där !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0