dagen ;

halluuu !
idag har jag vart i skolan , sen så åkte jag & tuva till fritidsgårn typ direkt , sen var vi där & så , sen körde massa folk anden i glaset . funka inte men endå , sen så gick vi en bit med ponta & jacke som skulle hem , sen till fritidgårn , ha danslektion , sjukt kul , sen hem , äta & se på familjen annorlunda  ! :p
nu har jag precis lagt mig ner i sängen & ska sova straxt  .
har inte mkt att säga , men imorn har vi prova ;/ usch !
men hörreni , kör baa ! ;) nej men , vi hörs !
/cecilia

Kommentarer
Postat av: celina

hejhej! :)

snälla, snälla, kan du hjälpa mig att välja bild till Dominos Modelljakt 2011!

Skulle bli jätte tacksam om du hjälpte mig! ;)



kram!

2011-02-09 @ 02:13:37
URL: http://celinabiebers.blogg.se/
Postat av: Clara

Dagens blogg kör igång! Anmäl dig i inlägget "Dagens blogg kör igång" och hoppas på att du vinner! :)

2011-02-13 @ 18:34:20
URL: http://claraofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0