förlåt för dålig update...

förlåt för jag inte har bloggat , menmen , så är det när man inte hinner med i farten...
okej , snälla förlåt mig , snälla , (a) ååhh , tack ! hihi .
nejmen idag var det skola, usch & blä . sista lektionen var jumpa & vi hade beep-test, sjukt jobbigt , klara till ungefär 13&halv. är faktiskt stolt :D men har bestämt mig att jag ska börja löpa i vår & sommar , & göra mig vig . måste vara i bra form till sportscamp . & jag längtar som tusan till dä , ooh !
Efter skolan var jag med celina , tuva & tilda :D vi såg typ på film oså , sen tog vi roliga bilder , & dom var roliga , för vi var på dom roliga bilderna & vi såg roliga ut , haha ! :D sen så skulle mamma komma & lämna pengar så skulle vi åka & köpa hårfärg så skulle celina färga håret på mig , men jag var tvungen & följa med hem.
så när jag kom hem så kollade jag på en film som hette stjärnsystrar , vet inte riktigt vad den handla om , men den var bra :D sen så käka jag & kollade på top model, & sen såg jag på sofias änglar som är sjukt bra !
nu ska jag lägga mig & kolla på tv & sen sova.
men vi hörs nog imorn ! 

/cecilia


lånad bild från google

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Vilken färg tänkte du färga? :)

2011-02-02 @ 07:34:54
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-02 @ 14:15:35
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0