FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

förlåt för jag inte har bloggat på typ en vecka men jag orkar inte .
i fredags så var jag på disco & hade askul , dansa värsta mycket !
sen igår kom min släkt hit , vi fira mormor fast här , & jag va med mina kusinbarn :D
sen idag så åkte jag till tuva , sen träffa jag & tuva & celina ponta & jacke ! sen typ gick vi till ica & köpa chips & sen hem till jacke osådär  , sen så gick vi till tuvas höghus & så typ var värsta tjurgubben som vi höll på & reta ,  haha .
sen typ gick vi runt lite .
& jacke är världens underbaraste pojkvän ! ♥
hihih .
men har inte mkt & säga , nu kollar jag på wallander & saknar redan jacob , hihi .
men pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0