helg , helt oförglömlig .

förlåt om jag inte har bloggat på sjukt länge , men jag har inte haft tid . skolan har tagit hål i huvudet på mig .
men jaja. nu kan jag berätta om min sjukt roliga helg .
var på läger på åbys fritidsgård , hur kul som helst . jag , tuva bella & ida , var det . sen lärde vi känna några grymt coola tjejer ! :D
vi hade sjukt kul . vi somna ungefär vid 6 på morgonen . sen åkte vi buss till resecentrum & då hämta mamma mig .
vi åkte hem , jag somna klockan 12 (på dagen) alltså igår , & vakna idag , imorse klockan 7 . jag sov alltså i 19 timmar , gick upp & yra runt lite , men i stort sett har jag sovit 19 timmar i streck rekord ! ;)
men idag vakna jag med genomtäppt näsa så jag stanna hemma från skolan .
ikväll drar jag & dansar , jag vet att det är farligt att träna när man är förkyld . men skitsamma , jag ska dansa,  jag skiter i om jag är förkyld , jag ska helt enkelt dansa . så äre .
jag saknar min jacob :( så äre !
men har inte mkt att säga , just nu sitter jag & äter , lite ris , majs & sweet chili sauce , sjukt gott :D
men hoppas det inte tar lång tid till nästa inlägg . jag hoppas att jag kommer in i min bloggfas igen . annars är det tack & hej typ . fast nae .
men aja , nu måste jag äta upp min mat , sen blir det att vila , tills jag drar till dansen.
men vi hörs . puss ! (L)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0