NY DESIGN ! NÖJD !

Hallooo !
Jag & tuva stack ut nångång för ett tag sen, tog lite bilder, frös & drog oss sen inått.
Det blev en del bra bilder, men när vi hitta en plats där solen sken superfint så blev det motljus så det var irriterande!
När vi kom in, var det bara att lägga över bilderna på datorn & nu har jag fixat ny design oså.
Vad tycker ni? Jag blev sjukt nöjd. Okej, okej. Det har jag sagt typ varje gång jag har fixat ny design. Men nu är jag verkligen nöjd. Ska ha denna design, tills jag får en ny. & den har Matilda sagt att fixa. Så om hon är supersnäll så kanske hon gör det. Hon är skitbra på sånt där! Kan allt om photoshop & sånt. Avis jag blir!
Nu ligger jag & tuva i varsinn säng, eller jag ligger i min säng & hon i sin uppblåsa bara madrass.
Sen blir det att äta & sen blir det att parta tonight. I just kidding. Tror vi ska se lite filmer & äta & dricka gott.
Mys på hög nivå! Men det är alltid härligt att mysa med tuttis! Världens underbaraste tjeja!
Jag vet ännu inte vad jag ska skriva om. Asså, ooh!
Kanske typ:
  • Lite om vardagen, { inte så mycket för det är uttråkande }
  • Smink är min passion. Kanske lite smink''tips'' ibland?
  • Mode & inspiration. Kan skriva om det som jag fastnar för, kanske ifall jag hittar något snyggt. Inspiration helt enkelt.
  • Foto. Jag har ju en kamera som jag älskar, & jag älskar verkligen att fota. Så bilder, är ett måste. Jag vet jag har varit väldigt dålig med det. Men jag måste verkligen lägga upp bilder. En blogg utan bilder är ingen blogg.
Typ sådär? Jag vet att alla andra kanske skriver om samma saker. Men det är sånt jag gillar att läsa, då vill jag skriva om det. Förstår ni? :D
Men nu tänkte jag göra annat, som att tillexempel vara social med Tuva.
Vi hörs senare!


Lite pic nudå! Btw tro inte att alla är seriösa ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

gud vad söt du är sudden! klart jag hjälper dig! :D kan ju skypa med dig och julia någon gång och göra den då?

2011-02-21 @ 18:44:05
URL: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0