övernattning , = grymt kul !

förutom att två elaka kärringar som tvinga oss & sova , iallfall 1 av dom . aja , nu ska vi inte vara så negativa .
vi käka lite god mat, såg på film & sen bara umgicks vi !
började med att jag la mig bredvid albin , men se bytte jag , & la mig bredvid tuva & sen tillslut hamna jag bredvid jacke , så ja , en ganska omtumlande natt ! haha .
somna kanske vid 4 eller ngt , sen var man tvungen att gå upp klockan halv 8 , 8 imorse , sjukt irriterande .
men nu tänkte jag fota , blev sjukt sugen ! hihih .
här kommer en bild från när jag fota för några dar sen .


blev inte så bra , men den enda jag blev nöjd med , så klaga inte på att den är ful , den ändrar sig inte efter vad du tycker !
orkar inte lägga upp fler !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0