svin !

asså ärligt talat, kan ingen av er hålla med mig om att killar är svin ?
jag vet , vi tjejer är 2-3 år före i mognaden , men endå , killar kan väl åtminstone försöka va mogna .
kolla här , alla vi tjejer har väl problemet att när man skriver en jättelång&fin text till en kille , så får man svaret 'detsamma' eller som jag tycker är ännu värre 'dsm'. är inte det det värsta som finns eller?
en annan sak är väl att killar aldrig ska kunna säga vad dom känner . aldrig ska dom våga visa sina känslor.
är inte det sjukt irriterande?
jag blir iaf galen på det.
asså alla killar som verkligen är mogna , & verkligen är gulliga & omtänksamma,  & som faktiskt är som riktiga pojkvänner eller helt vanliga killar ska va , dom borde fan få nåt slags av pris?
alla killar ska va som dom.
vi tjejer kanske inte är perfekta på alla sätt men endå , vi är väl bättre på att visa våra känslor , än vad killar är? ingen som håller med mig?
& jag hatar dom killarna som är en jättegullig person när man är med han själv , men när han är med sina kompisar är han ett svin , som inte bryr sig ett skit . usch! hatart .
vad ska vi tjejer göra för att killar ska fatta? dom blir ju bara sura om man ger dom kritik . vi tjejer ska kunna ta kritik & inte killar . & om vi säger ngt till en kille , ska han få göra vad han vill , & slå en eller vad som helst , men om killar säger saker till tjejer , har vi tjejer inte rätt att försvara oss då ? känns inte som så iaf .
hoppas nån här i världen håller med mig !

hade bara lust att skriva av mig lite . gonatt . |punkt|

Kommentarer
Postat av: julia andersson

jag håller med älskling!

så jävla rätt.

2011-02-25 @ 12:55:01
URL: http://picturebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0