en dag imorgon också ^^

Idag har jag hunnit med en hel del . Först var det slapp&vila. Sen kom mamma, kristin, martin & pontus hem , då så bråkade jag & pontus (a) haha , nemen jag typ hade gömt hans xbox spel så om inte jag tog fram det skulle han ställa mig i duschen & sätta på den , haha, då sa jag bara 'jag gör det frivilligt' så jag gick in i den & börja duscha, haha, asskönt. Sen efter så åkte jag med kristin, martin & pontus till mediamarkt & köpte svart skydd till min mobil. sen åkte vi hem , käkade & sen har jag sett på tv & nu har lagt mig i sängen & funderar på & se på några avsnitt av one tree hill innan john blund kommer. imorn ska vi ha gäster, eller rättare sagt två familjer ska komma hit imorn på middag oså. så jag måste vara uppvilad till då :D juste jag gjorde ett par jeans till ett par shorts , blev sjukt nöjd, jag måste bara lägga in dom bilderna på datorn sen så lägger jag upp dom här!
blev oxå sjukt sugen på att sy men jag är ju inte så bra , så sket i det :p
men aja, nu måste jag lägga in bilderna på datorn så håll ögonen öppna ! :D

/cecilia

Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

fin blogg, allt bra med dig?:)

2011-01-28 @ 22:31:53
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0