måndag = skola .

Hellu ! :)
Måndag idag, som innebär skola. Det gick ganska okej. Lite jobbigt . Men aa, annars okej.
Sen hämta pappa mig & jag åkte hem & såg på tv & plugga. Har NO -  prov imorn så gäller att ligga i .
Har inte så mycket att säga . Finns inget att skriva om nu när skolan börjat & allt sånt. Men ni får faktiskt kommentera vad jag ska skriva om?
Juste igår var det ju solsidan . Världens bästa. Jag & mamma satt bänkade framför tvn och bara väntade på att det skulle börja. Sen när det väl börja så gick det som en vind. Att bra saker alltid ska gå fort?
Tänkte juh att jag skulle se Familjen Annorlunda nu också , men nu var det handboll ivägen. Hatar verkligen när sport & vm ska sätta stopp för andra program. Galet jobbigt !
Men nu tänkte jag hoppa in i duschen sen lägga mig & läsa min underbara bok.
Ett nytt liv på köpet - Emma Granholm. Sjukt bra bok. Har ännu bara läst halva. Det är ju samma som har skrivit boken Liv & Lovisa och Simon & Sophie. Båda sjukt bra böcker. Så ja, tror nästan att Emma Granholm och Denise Rudberg ligger på toppen av min lista med 'bästa författare'.
Men aja, Dom böckerna rekommenderas iaf.
Men jag orkar inte skriva mer .
Hörs imorn !
/cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0