ny design !

nu har jag äntligen fått in en header som jag är hyffsat nöjd med iaf ! :D + att jag har ändrat lite med texten & lagt in smileysar ! :thumbup: vad tycker ni om nya designen ? :D
idag har jag iallfall varit i skolan , vi hade biologi-prov om synen & ögat . gick förvånat bra :o hade bara läst igenom det en gång igår så jag trodde att jag inte skulle kunna , men det kunde jag :D iallafall ganska bra !
efter skolan så tog jag bussen till mammas jobb . vi åkte & hämta min bror & sen hem.
sen har jag bara pluggat för vi har sjukt mycket läxor . men våra lärare förstår ju inte det . tillomed min bror som går 1a året på gymnasiet tycker det är mycket :o
jag kan nästan glosorna till imorn , + oregelbunda verb . jag har inte läst igenom stycket för jag orkar inte .
svenska som är till på torsdag orkar jag inte kolla på & engelskan till fredag har jag inte gjort , och så har jag matte , och grammatik kvar i planeringen . haha , tror inte ni ville veta vad jag hade för läxor :o haha . sorry (a)
men iallfall . nu tänkte jag ta & duscha , sen lägga mig & se på ett avsnitt av one tree hill , sen sova :D
det är väl inget bra på tvn idag , eller?
men nu orkar jag inte skriva mer .
men jag skriver antingen sen eller imorn . ;)
a pic .

jag saknar honom supermycket  ! ♥
/ cecilia



Kommentarer
Postat av: emmapemma (cj)

nice blogg cicci , skiiiit fin §

saknar dej bby ;) §

måste ses igen §

2011-01-26 @ 09:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0