sen morgon.

hej på er ! :) 
nu har jag vaknat för exakt 20 minuter sen.
igår åkte dom hem vid 20 i 2 så ja. nu tänkte jag käka lite lunch/frukost & sen chilla & plugga lite idag . vet inte vad vi har för läxor eftersom jag inte var där i onsdags , torsdags eller fredags .
idag avslutas oxå frågestunden , jag fick inte så många frågor , men jag får svara på dom jag fick , så härmed avslutas frågestunden , *poff* .
nej nu kurrar magen , vi hörs sen med svaren !

dagens låt;

Lars Winnerbäck – Elegi

HAN ÄR MUSIKVÄRLDENS KUNG!
/cecilia

Kommentarer
Postat av: Prettyjunkie

sv; eget initiativ bara, skriva är något jag gör på fritiden :) Jo visst är det :D vad brukar du skriva?

kramar

2011-01-30 @ 14:54:05
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0