som en tung sten på botten av ett hav ...

Nu har jag precis ätit lite mat & nu ska jag damsuga mitt rum & sen duscha, skönt att bli fräsch , behövligt nu när jag är sjuk . Sen blir det lägga sig i sängen , se om jag hittar någon bra film att ladda ner, & sen se inception.
Blir ingen skola imorn heller. Känner mig inte fullt frisk riktigt .
Men nu har jag inte tid att sitta här & ruttna. Måste sätta lite fart !
Forsätt att kommentera frågor, i inlägget under ! :)
Är verkligen bara tvungen att lägga in den här låten.
Borde inte det här var den bästa låten som någonsin gjorts? Min åsikt iallfall!
Lars Winnerbäck – Kom ihåg migden påminner mig om något, men vet fortfarande inte vad...
Om han , Melissa Horn, Veronica Maggio, September, Håkan Hellström, Petter eller någon annan bra sådan kommer till skansen i sommar, ska jag sätta på mig gummistövlarna & bege mig dit. LOVE.
/cecilia



Kommentarer
Postat av: Emmy Winther

FÖR att du inte kan stava. Försvinn nu snor-unge.

2011-01-27 @ 20:00:54
URL: http://emmywi.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

SVAR:

Tack så mycket :)



Tyvärr är jag inte så mkt för frågestundar, men däremot så tycker jag absolut att du ska satsa på att gå på någon av deras konserter :)



Hoppas du haft en fin dag!

2011-01-27 @ 21:11:11
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: Prettyjunkie

Hej

Allt bra med dig :)?

kramar

2011-01-28 @ 00:04:50
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0