sur .

hej , jag har precis ätit lite & ni gör jag ingenting. ska straxt ta en dusch & sen lägga mig & kolla på i rymden finns inga känslor för ska ladda ner den nu :D
jag är jävligt sur nu pga att igår , på jumpan så hade vi höjdhopp & jag avskyr verkligen det .
& då så höll jag & tuva i handen & hoppa tillsammans , då sa jeff , (vår gympalärare) att vi fick gå ut & sätta oss för man tydligen inte fick det . så då gick vi ut & satte oss utanför gympasalen . sen så sa celina att hon oxå kunde gå ut , men då han bah 'nae' då typ sa hon ngt om att skolan är helvete & skit så då fick hon oxå gå ut . men sen så blev det bråk mellan william & andreas så då gick jeff & snackade med rektor & redde ut det typ . och då sa han att vi (jag celina & tuva) kunde gå hem för det var ingen ide att vi var kvar (!?) . då frågade vi om inte det var skolk, han bah , nee , jag kommer inte anteckna något om skolk , så ni får gå,  då bytte vi om & gick . sen idag , jag var ju inte i skolan , men idag så fick tuva & celina snacka med thomas vår klassföreståndare , för då hade jeff sagt till honom att vi inte hade kläder med oss & att vi skolka (!?)
så nu är jag jävligt sur , vaddå vi inte hade kläder & att vi skolka? han sa ju förfan att vi fick gå?
så jävla störd . fyfan , är det ens tillåtet med sånna lärare ? -.-
om thomas tänker snacka med mig & skylla på mig att jag har ''skolkat'' so what ? jag kommer säga sanningen , om han inte tror mig är det bara att be min mamma ringa & säga att jag inte mår bra av att dom klankar ner på oss , & vi får skit . för jag sa det här till mamma & hon bah , 'what?' blev värsta 'herregud' typ .
men det är alltid så , det är alltid vi som får skiten , kolla här om dom här nivet 'favorit tjejerna' skrattar lite på en lektion , nej då bryr han sej inte , men om vi skrattar mycket tystare , ja då ska han få utbrott ?
det är pga det här som jag tänker byta klass -.- usch !


navestadsskolan = :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
och definitivt 
klass 6c = :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Kommentarer
Postat av: philip

håller med dig fan.... han e en liten skit den där Jeff,,, och dom omogna jävlarna... det är en weird klass vi går i... väldig konstigt.... men som tur e finns det några normala människor :D (du vet nog vilka jag menar)

2011-01-27 @ 14:12:35
Postat av: Anonym

Tror att du mest är avundsjuk för att "favorittjejerna" inte vill vara vän med dig!! Så ta dig i kragen o skärp till dig!!!

Man kommer längst i livet genom att vara ödmjuk! Slå upp det ordet i en ordbok.

2011-01-27 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0