SVAR PÅ FRÅGOR

Postat av: Philip

tjaa cicci... sexig blogg förresten ;)

men du en fråga då... ehhh vad är ditt problem egentligen??? haha... men ena sekunden är du skit glad och snäll och sen blir du nästan lite förbannad och aoo typ som att du hatar mig.. såå?? det är min fråga.. så ha det bra :) <333

SV: haha, erm , jag fattar inte direkt fråga, inte jag märker av själv . tycker snarare det är du som är sur på mig helt plötsligt , men aja :o

Tack btw :D <333

 

Postat av: tuva

jag holler lite med philip där . 

min fråga är ? Varför alltid jag alltid är som en andra kompis för dej , inte så kul :( 

min andra fråga e ? saknar du kalle :) <3 <3

menar inget ille med det jag sa . men det har ju blivit bättre iaf . 

ÄLSKAR DEJ <3

SV: Erm, jag kan inte svara på första frågan för fattar den inte ;o

Andra frågan , ja det gör jag (a) <3<3

Älskar dej också <3

 

 

Postat av: celina

1.    vem kan du prata om exakt allt?

2.    tycker du om mitt bajs? (a)

JAAAHAHAHA <3

SV: 1. du , tilda & tuva :D 2. Jadu , det smakar ju ananas & jag gillar ananas så ja ;) hihihi <3

 

Postat av: cornelia

- varför är du så fin ? :)
- vart köper du oftast kläder ? 
- villken färg tycker du att du passar i bäst blond/brunett ? :D

- älskar dig gumman ;* <3<3<3

SV: - därför det är du som är (:

-       erm, typ från ginatricot, H&M, bikbok & monki, ibland JC & cubus . & sen så blir det att börja shoppa lite på second hand, sjukt snygga kläder ! ;)

-       erm, jadu , jag trivdes i blont men trivs ännu mer i brunt , så brunt :D

älskar dej också sötnos ;** <3<3<3

Postat av: elvira

hur mycket läser du min blogg 

hur mke bettyder jag för dig ?<3333333

SV: jag brukar gå in på den ibland, glömmer bort den :p hehe .

Erm , du betyder mycket för mig som kompis <333

Postat av: shorty & myzan

första kärleken ?

SV: erm, menar ni min första kärlek, aa jag tolkar det så iaf :p

Eh, det var när jag gick i 1an  - 2an , jag var tsm med en kille som hette Viktor, min då bästavän var tsm med hans bästakompis . men han gjorde slut dagen efter för att någon hade fått veta att vi var ihop ! haha.

Postat av: tilda

tror du att det kommmer bli nåhot mellan kalle och dig? ;)

tycker du om mig som vään ? (a) 

läser du min blogg ? :D

älskar dig sötan, <3<3<3

SV: hihi , ja alltså jag hoppas det :D mer än som vän , jag är kåt i dej tilda :* hihi every day ! älskar dej också gullet <3<3<3


/cecilia

Kommentarer
Postat av: tuva

trodde vi kunde säga allt till varan men tydligen inte :O <3

2011-01-30 @ 19:20:00
URL: http://tuvaasandberg.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

2011-02-01 @ 13:18:53
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0