thedayyy!

hajjj !
dagen har vart superbra, först skola , det var som vanligt , vi hade prov typ osådär, provet gick inte så bra för jag kunde inte (a) hihi .
Sen efter skolan gick jag , tuva & celina hem till anton där vi träffa han & kalle, superkul hade vi :D
sen åkte jag & celina hem till henne & sen så åkte jag hem efter ett tag.
Nu sitter jag här, duschade typ nyss , så nu ska jag smörja in mina ben (haha) & sen krypa till kojs , helt fräsch & go, & läsa, har snart läst ut boken , den är superbra ! (a) sorry om det inte är nån bild , men jag sitter vid stora datorn & har bilder på min lilla så ni får stå ut till imorn ! :)
men hare bra !
/cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0