tidsfördriv.

Har du någonsin
Färgat håret svart? - nope
Gått på en fest och blivit full? - nej
Haft sex? - nej
Kysst någon? - ja ? o.o 
Bråkat med dina föräldrar? - ja . 
Pratat i telefon? - nej aldrig . 
Chattat? - nej verkligen inte . 
Läst ut en bok på mindre än två dagar? - Aa. 
Fått alla rätt på ett prov? - tror dä ? :o 

Vem var det du senast
Pratade i telefon med? - pehko♥
Chattade med? - tina lr cornelia trorja :p 
Smsade med? - nån som hade skickat fel xd haha. 
Skrattade med? - syster , hennes & min humor = exellent ! 
Sa "jag älskar dig" till? - vet inte :o cornelia trorja ? xd
Sjöng solo för? - mig själv (a) 
Bråkade med? - pontus eller pappa .  
Var arg/ledsen på grund av? vet inte . 
Pussade? - jessie ! (a) 
Kramade? - syster

Vilken tid på dygnet brukar du
Borsta tänderna? - erm , morgonen & kvällen  ? 
Vakna? - vardagen runt 7 , helgen , typ mellan 11 & 1 . 
Somna? - vardagen runt 11 , halv 12 , helgen , mellan 12 & 6 (a) 
Vara mest glad? - när jag träffar mina vänner i skolan ♥
Skratta som mest? - rasterna i skolan . 
Kolla på teve? - tiden jag är hemma . 
Gråta? - ibland. men på kvällarna händer det att jag börjar gråta för ingen. har blivit väldigt känslig & kan bara börja gråta för ingenting ... 

Har du nånsin velat
Ta livet av dig? - ja ...  
Skada någon annan? - ja . 
Att någon ska sluta, försvinna mm, från din klass? - ja herregud  , the hole time ! 
Sluta i din klass? - vem vill inte sluta från den klassen , ursäkta orden , men rent utsagt HATAR den . 
Ta din väns pojkvän/flickvän? - inte vad jag minns. 
Att någon ska säga krama om dig och säga "jag älskar dig" ? - hihi ja . 

Ska du
Bli polis när du blir stor? - jag ville när jag var typ 5 - 10 år , men nej inte längre . 
Skaffa barn? - ja. 
Gifta dig? - nej , varför? bara slöseri på pengar . 
Lämna en nära vän? - förstår inte frågan ? 
Sova inatt? - nejdå  , ska inte sova en blund . 
Färga håret någon gång? - ja , ? kanske nästa vecka eller ngt  , utväxten tillåts snart ej mot lagen . 

Är du nöjd med
Din kropp? - ganska , 
Dina ben? - nej
Dina bröst? - nej . 
Din rumpa? - skitsamma hur rumpan ser ut ? så ja , det är jag , ingen betydelse för mig . 
Dina händer? - varför skulle jag inte ? xd 
Dina vänner? - dom är allt för mig så JA! ♥♥♥
Din klass/skola? - nej . 
Din familj? - jadå , ibland inte men så är det . 
Att bo där du bor? - hah , troru själv ? ;o hatar det rentutsagt .
/cecilia

Kommentarer
Postat av: ida

gud så fin blogg :D :D:D:D <3

2011-01-27 @ 23:06:06
URL: http://iiidajohanssonnn.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

tack :)!

2011-01-28 @ 09:25:29
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0