cecilia danielsson suger på att blogga...

tjoooo!!
CELINA bloggar på skruttans blogg vettnii.
hon orkar inte blogga, jag tvinga henne blogga, men hon vägra, dock är det lite svårt att tvinga en person genom fb.. hehehe.
men ja, vad har hon gjort idag?
hon har träffat andreas & william.. uuuh.
men ja, sen vet jag inte vad hon har gjort, suttit i ett hörn & skärt sig själv?
nae, så tror jag inte om cecilia.
aja baja.
imorgon ska jag träffa cicciii, vi ska kolla på film & äta jordgubbar!
vet ej vad som händer sen imorgon, vi ska ha kul iaf, hoppas det inte är skitväder igen.. blä
men ni får ha det så bra, hoppas cecilia bloggar mer!
annars får hon smisk, jag lovar, säg bara till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0