// skolavslutning

ska dra mig mot skolan ungefär vid kvart över 5 för jag ska va där klockan halv6, klockan 6 är det avslutning & sen får jag sommarlov! då säger jag bara byebyeeee navesta & hej erlaskolan! yes, du läste rätt! jag ska alltså byta till erlaskolan som är en ny skola, det är en friskola & ja, den ska jag & mina frienda börja på, eller några utav dom iaf!
så det känns jättebra! men nu taggar jag bara midsommar, sportscamp & hela sommarlovet!
ni får avslutningsoutfit sen!
juste, jag & tilda ska ta bilder i veckan så då fixar jag en header & fixar allt med bloggen , för nu ser det bara kaooos ut !
/ love c

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jätte söt<3

2011-06-15 @ 16:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0