// svar på tal

svarar på frågor från den såkallade ''frågestunden'' .
skulle ha typ frågestund, fick in 4 frågot, lyckat !
men här har ni svaren.
hur länge har du bloggat?
svar: jag har bloggat på den här bloggen i 6 månader & sen hade jag en blogg innan som jag bloggade på 1 år & sen en innan den i ungefär 5 månader, så typ 1 år & 11 månader.

vart ifrån köpte du din longboard?
svar: den är ifrån junkyard.

hur ser din drömman ut?
svar: hmm, vilken svår fråga.
hur han ser, uhm, kanske mörkt hår, snygg frisyr, snygg klädstil & sen ska va snygg helt enkelt.

vart i världen skulle du helst vilja tillbringa en månad?
svar: ifall den här månaden skulle va när jag är ungefär 20-25 skulle jag helt klart valt saint tropez. sjukt fint ställe med allt från små mysiga hotell & fina badstränder, till uteklubbar, fester & massor av affärer!


bilder lånade från google.

/ love c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0