allt är skit just nu , bara så ni vet.

det kom snö igen för nån dag sen, då kände jag bara , usch! jävla snö helvete, jag vill ha sommar & vår , & tills det blir vår , riktig vår kommer allt va skit bara så ni vet. för jag hatar den här äckliga snön.
aja.
jag har inte bloggat på några dar som ni vet. men internet är helt fucked up, igen, så aa, så nu är jag hos tuva & kan blogga lite. får se om internet funkar när jag kommer hem, så kanske jag kan börja blogga normalt.
men aja.
igår var jag på bio med tilda, celina & tuva. vi såg ''hur många lingon finns det i världen'' , den var bra, men sorlig. men ni som vill se den, ni måste se den. nån som har sett den? ni får gärna kommentera vad ni tyckte :)
men nu ska jag fixa min blogg, ta bort headern oså, har kommit på att det är sjukt snyggt utan header typ :D
hörs sen ;)

Kommentarer
Postat av: Clara

såg filmen igår! var fan det bästa jag sett, tjöt filmen igenom.... Kristina var min idol! :D ae men den är verkligen guldvärd :)

2011-03-20 @ 12:46:52
URL: http://claraofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0