börjar nästan gråta !

jag gör verkligen det.
har inte haft internet här hemma på en vecka & har inte haft tillgång till dator oså kan jag inte blogga med mobilen , så jag har helt enkelt inte kunnat blogga, jag är superledsen för det! förlåt förlåt förlåt !
idag är jag hemma från skolan pga att jag hade sprängade huvudvärk & nackspärr när jag vakna. menmen. får återhämta mig & hasa mig upp till skolan imorn :)
Igår klockan kvart över 5 på morgonen kom jag till skolan, hämta ut mina skidor & satte mig i en buss, åkte buss i 3,5 timme & sen framme i romme. åkte skidor så det rykte. hade förövrigt världens sämsta skidor. menmen...
klockan kvart i 4 satte jag mig i bussen igen . & kom sen till skolan klockan 7 . Lämna skidorna & drog mig hemmåt. Var förövrigt så jävla trött när jag kom hem så jag somna nästan på direkten, efter lite om & men förstås ;)
Just nu ligger jag i min säng & knarkar BrunoMars♥ Tror att det är det enda som hjälper mot min huvudvärk. Eftersom att inte alvedon & mycket vatten har hjälpt så får jag hoppas på att musik hjälper, åtminstone BrunoMars♥. Saker man är svag för brukar väl hjälpa! ;)
Nae, nu ska jag forsätta att kolla runt på datorn & kolla på alla bloggar jag har missat nu när jag har varit helt off.
Vi hörs!

Dagens Favoriter;
Bruno Mars – The Lazy Song
Bruno Mars – Talking To The Moon - Acoustic Piano Version

minminminminmin, jag smälter! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0