melodifestivalen osv

Igår kollade jag på melodifestivalen hos några kompisar till min familj. Jag trodde inte Erica Saade skulle vinna. Men usch. Han är snygg oså men nej. Usch nej! Ingen bra låt. Tyckte The moniker eller Nicke Borg skulle vinna, hehe.
Igår på dagen var jag på Ikea med Mamma, Tuva, Kristin & Martin. Köpte saker till mitt rum. Typ förvaring, nya gardiner, en stor tavla, påslakan & örngott, taklampa, skrivbordlampa & sänglampa. Vet inte om det var något mer. tror inte det. Det kommer bilder på mitt rum längre ner. ↓
Idag vaknade jag runt 12. Gick typ upp & har slappat hela dagen. Imorn är det skola. Går bara måndag & tisdag för jag har prao onsdag, torsdag, fredag. Kul!
Efter skolan imorn så ska jag va med Tuva & Ida , vi ska ut & springa, skönt! Sen klockan halv 7 har vi dans.
Sjukt bra dag! Mycket träning & det gillas.
För någon timma sen tog jag bara kameran, satte på vattenkranen & tog lite bilder. & dom blev sjukt bra (tycker jag). Men bilder blir bättre om man inte håller på & fixar massor innan utan bara knäpper. Dom bilderna kommer oxå längre ner! ↓
Nu ska jag va social med lite folk där nere ! puss&kram.

Mitt rum;
ps; ska måla mitt skrivbord svart & övriga hyllor. 








1 vattenbild, men bara 1:



/ love c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0