tack gode gud...

att du är här !
någon mer än jag som kommer ihåg det programmet? när dom typ skulle gå in i en dörr , & börja spela teater & dom visste inte vad som väntade bakom dörren. aja, jag vet att jag inte är så bra på att förklara !
har kommit hem från dansen, käkat lite mat & nu ska jag duscha & sen sova. eller sova & sova, se på tv ett bra tag, för jag kommer inte kunna sova.
internet har äntligen kommit tbx som ni märkt. nu kommer det funka hela tiden framöver, så ni behöver inte va oroliga över att jag inte ska blogga, fast jag kanske har andra anledningar till att inte blogga, när jag inte gör det :p som sagt jag är sämst på att förklara.
hörs när vi hörs!
yeah, that's right!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0