// bara för att jag inte kan sova

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött m huvudvärk
Favoritgodis: gelégodis , surt & choklad
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding
Kläder just nu: sovtisha
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: gonatt
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? va?
sommarplanet: umgås med riktigt fina & underbara vänner, sportscamp & bara chilla ! 
Fisk eller badkruka: fisk 
Saft eller alkohol: brorpå
Hur många kuddar sover du med: 5 st
Favoritväder: soligt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en båt så jag kunde åka hem, telefon & mat
Spelar du nåt instrument: kan piano 
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: både och
Bästa film: picture this , solsidan
Tror på liv på andra planeter: ja, actually
Tror du på mirakel: hm , vet faktiskt inte 

Bio eller promenad: bio 
Är du kittlig: yes, tyvärr 
Snarkar du? vet inte
Stjärntecken? ♥oxe♥
Rädd för insekter? nåra 
Äckligaste insekten: tvestjärtar
Största svaghet: vet inte
Det här är jag bra på: cykla :D
Bästa bok? liv&lovisa & elsas mode
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? se in i framtiden & ifall jag såg att jag skulle dö nästa dag skulle jag kunna rätta till det så det inte blev så utan att jag överlevde xd 
Vad vill du jobba som? designer, klädbutik eller makeupartist 
Chips, morötter eller godis? beror på vilket humör & vad jag är sugen på . 
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? ibland
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? yes
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) mitt rum = stökigt som en jordbävning , resten av huset = rent & städat. 
Gungar du på stolen? japp tills någon säger åt mig att sluta (a)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? YES
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster ifall jag använder kniv oxå, annars höger ifall jag bara äter med gaffeln. 
Är du rädd för blod? nae, men det är ju inte det fräshaste direkt . 
saltar du på maten? sometimes
Gillar du att sjunga? för mig själv & i duschen
Anser du att du är stark? inte speciellt
Brukar du sola? när det är sommar ofc
Vad gör du om du får hicka? typ , hickar
Röker du? nope

/ love c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0