veckans tema/färg - orange!

Tänkte börja med en liten sak som jag gör varje tisdag som heter veckans tema/färg och då tar jag fram några grejer inom samma tema eller färg som jag vill ha eller som jag tycker är snygga!
Vi börjar med första idag och idag har jag valt temat - oranget!


Skjorta - Sjukt snygg att matcha till ett par svarta jeans, Jeffrey Campbell, en halsduk och en snygg skinnjacka! Nästan ett måste! Denna kan ni hitta på monki 300 kronor.

Dr.Martens - Ett par snygga orangea Dr.Martens som man kan matcha till typ vad som helst! Skulle dö för dessa! Dom här kommer ifrån heppo och kostar 1400 kronor.
Bälte/skärp - Ursnyggt bälte som jag inte skulle tacka nej till!
Läppstift - Ni har väl inte missat med oranget på läpparna? Det är ju ursnyggt och jag ska nog inverstera ett oranget läppstift. Fast då mycket orangare än det här!
Ps. Letade efter en orange hatt som jag sjukt gärna vill ha, men hitta ingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0