HELG!

Eftersom jag inte bloggat nånting denna helg så tänkte jag berätta nu vad som har hänt i helgen.
I fredags tog jag bussen hem och fixade mig och så åkte jag till fritidsgårn och blev spådd för det var en spåtant där. Jätteläskigt för allt stämde typ. Och sen hämtade Linnis mig där vid typ nio eller något och då åkte vi hem, hämta pengar och sen drog vi och köpte godis och mcdonalds. Sen åkte vi hem till mig och satte på en film vid typ 11 eller något och vid typ halv 12 - 12 somnade vi och vakna inte förns halv 2. Haha. Då åkte hon hem och jag gick och la mig och sov. Sen igår vaknade jag och typ slappade hela dagen. Sen vid typ 7 på kvällen åt jag hos farmor och sen så gick jag hem och min bror åkte iväg och sen vid typ halv 10 kom Linnis och vi såg på Farsan och sen vid typ 11 när den var slut så satte vi på Hur man mister en kille på 10 dagar. Men det roliga var att när vi hade sett typ en halvtimme på den så somnade vi och vaknade vid typ 1-2 nånting och då drog hon hem typ.
Och nu sitter jag här & har precis städat rummet oså. Vi hörs sen!
-har inga bilder..-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0